Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 4, 2012

KAWAN AKU PESAN

Masa belek2 buku auto hari tu, banyak la pesanan2 penaja yang aku jumpa dalam tu. 
Sampaikan ada yang aku dah tak ingat
Ini la antara pesanan2 yang aku terima
 Ni Mak Sedara aku yang tulis. Siap bermadah bagai. Tapi yang aku paling suka tulisan dia yang unik tu..


Ni pulak kawan aku si Zadita yang tulis. The best kenangan ialah masa aku pegi beraya rumah dia tahun 1996 tu..


 Ni plak roommate aku yang tulis. Salwa Ali namanya. 
Kenangan aku di RHBB [dia tak elaborate cuma tulis main point jer]

Ni pulak salah seorang geng 6 tak jahanam... Geng aku la tu..
Zalwa namanya... antara orang yang paling panjang tulis auto aku..
Meh aku nak elaborate sikit:

  •  Jangan kata BOHDESH, BOHSIA & BOHJAN semua pun aku tak kawan..
  • Alhamdulillah.. masih ada akhlak mulia dalam diri aku. Imej pulak ada tukar sikit la.. Sesuai dengan peningkatan usia..
  • Selalu sangat ingat mak bapak aku..
  • Bila dah kawen ni, KESABARAN adalah di tahap tertinggi tau..
  • Aku tak sombong kalau orang tak sombong dengan aku
  • KA tu aku dah melepas. Tak kawen pun dengan dia... Tak dapat KA tapi dapat AZ pulak.
  • Tak pernah sampai oversea lagi.... Langkawi je dah sampai..[kira oversea tak kalau camtuh???]
  • Ko datang kan masa aku kawen??
  • Tengah memperbaiki kelemahan diri sendiri
  • Alhamdulillah.. hubungan diplomatik kita masih berterusan kan.. Thanks to fb!


Ramai lagi pesanan member2 tapi deme tak buat main point. Banyak buat esei.. Susah nak highlight. 
Oh ye.. blogger femes cam MakcikRehan yang usahasawan tu pun ada gak tulis buku auto aku ni. 4-5 pages lagi dia buat karangan.. [Aku kan satu sekolah dengan dia]



Tak kenal MakcikRehan??? Sila terjah blog beliau di SINI..



4 comments:

Izwa Kamaruddin said...

sweet memory!heehehe..

|| NaFiRaa || said...

kalo baca balik mesti senyum sorang2 kan~ muehehehe

bunga_rose said...

btl la.. cantik tulisan yagn 1st tu... suka huruf y dgn h dia

bunga_rose said...

eh, salah, huruf d laa ihhihih