Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 3, 2012

MASALAH SETERUSNYA....

Tak habis2 aku dengan masalah ek..
Bosan dah kome baca masalah aku gamaknya, ye dak??

Kali ni bukan pasal Cik Besah dah
Cik Besah dah malas aku nak citer dah... lantak dia la 
Biar aku je la yang pendam sengsorang...

Kali ni pasal babysitter pulak
Takde masalah apa sebenarnya tapi bakal menjadi masalah la 
Korang kan tahu aku tengah plan nak pregnant lagi kan
So hari tu aku hint2 la babysitter aku
Tapi malangnya, babysitter aku kata dia takmo bela baby dah
Lagipun suami dia maybe akan tukar kerja yang memerlukan dia selalu outstation
so dia kata maybe dia akan folo suami dia selalu... ADUH!!




Adib tu aku tak kisah sangat sebab dia dah sekolah
Lagipun bila Adib darjah 1 nanti aku akan centralized budak2 ni kat rumah Cik Besah je
Senang sikit pak mentua aku nak ambik hantar
[bila susah, hadap jugak aku ke Cik Besah ek..heheheh]

So camne ni???
Aku + hasben dah OK
Babysitter KO la pulak dah..
Nak kena cari babysitter baru, semua jenjiran yang OK semua dah occupied jaga baby orang
Nak harap Cik Besah, memang idak la kan.. kesian juga sebab Cik Besah pun tak larat nak mengisah budak kecik
Nak hantar nursery pun cam tak berapa yakin jer.
Atau aku kena berenti keje jadi housewife je??
Atau senang cerita, usah berangan nak mengandung lagi??
Fening...fening..... [terus seteresssss  kuasa 3]


** Mampu hanya merancang tapi tuhan yang menentukan.

2 comments:

bunga_rose said...

tu la masalah kita2 ni yg suami isteri keje kan...

cuba la cari lagi kak, kot2 ada yg sanggup jaga kan

|| NaFiRaa || said...

Atau aku kena berenti keje jadi housewife je??

saya suka idea di atas.. kekekeke..