Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 16, 2012

HAPPY BIRTHDAY ABAH

Bulan April ni adalah bulan kelahiran 2 orang lelaki yang paling bermakna dalam hidup aku
5hb ---> Birthday hubby
13hb ---> Birthday Abah 

Hari Jumaat lepas (13/04/2012) adalah birthday abah aku yang ke-58
Memandangkan aku MC hari tu so tak sempat nak buat special entry kat blog
makanya jadi le entry basi di hari Senin ni.
[Entry hari Jumaat hari tu adalah auto published ]

Semalam adik aku ada upload gambo masa event tempat keje abah aku
Kebetulan hari tu birthday abah aku, so depa celebrate la sekali 
[kat hotel lak tu ko...]
Happy Birthday, Abah
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki
Semoga sentiasa dirahmati Allah
dan bahagian di dunia & akhirat.
We all love you!

4 comments:

Izwa Kamaruddin said...

HAppy Birthday Abah :)

Qhaifa Nur said...

selamat hari lahir buat abah syani...

lieyalatif said...

selamat hari lahir uncle..semoga dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg baik....amin...

smart abah syani....

sekadar satu coretan said...

semoga dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik...aminn...