Monday, April 30, 2012

MENCINTAIMU

Korang nengok tak Cerekarama hari Sabtu lepas
Tajuk Mencintaimu lakonan si Eman Manan & Sharifah Amani tu
Jalan cerita macam ok la jugak cuma aku tak puas hati dengan endingnya yang tergantung tu. Penat aku tunggu citer tu 2 jam tau sebab nak tahu apa ending relationship Izwan & Juliana



Best lakonan Eman Manan dalam citer tu. 
Banyak kata2 nasihat  
Kiranya jauh beza la dengan watak Ustaz Shauki dalam Tahajjud Cinta tu

**Paling suka falsafah Cinta Jari Manis

2 comments:

Afraliza Yusof said...

dah lama tak singgah sini. saya tengok tapi tak abis pun cerita MENCINTAIMU ni. nasib baik tak tgk habis. tergantung rupanya. saya suka cerita yg hepi ending.

Me said...

apakah fa;safah cinta jari manis tue?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...