Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 3, 2012

NAK HANDBAG BARU...

Dah lama rasanya aku tak beli handbag
Last time aku beli pun rasanya 2 tahun lepas

Ekceli kecederaan handbag aku ni tak le teruk sangat

Tapi semakin lama dibiarkan semakin teruk la condition dia
Kalo dah beg murah tu ini le jadinya...hehehehe
Tali beg yang dah melepuh.. 


 Ni kat area zip handbag


Ni lak kat bahagian tepi mulut bag tu


Kalau ikutkan ada banyak tempat lagi yang jadi camtu, tapi tak terlalu ketara.
Aku suka handbag ni sebab compartment banyak & luas
[senang nak sumbat pelbagai harta karun aku dalam tu]

Nak tak nak kena gak le cari handbag baru....aduhai... lari bajet aku bulan ni..

13 comments:

Rosmawani♥ said...

Ros suka beli beg kain..tahan lama... Serikk beli beg mcm tu..hahahah

AdaM Hawa said...

hehehe.. sy kalau nak beli hand beg kene tunggu time jualan murah.. lau x.. adehh.. sesak sebulan..

lily lotus said...

tunggu sales sis, hehe

[leily.laily] said...

kena beli dh tu.. heheheh
sy biasa gak kena gitu..
area tu la plg femes

emarieys said...

beg sekarang memang tak tahan lama..tak kiralah mahal atau murah...

Aty Fared said...

kalau barang yang kite suker..meamng tu ar yang dikelek setiap hari sampai hancur kan..:)

.:fyzz:. said...

ok takpa..bulan nih dpt tunggakan gaji leh la beli handbag baru..:)

SYANI said...

Ros,
Kengkadang beg kain ni bentuk dah lawa tapi patternnya la pulak tak berkenan..

SYANI said...

Adam Hawa,
Bila la ada sales gamaknya yer??

SYANI said...

Leily,
Tu la pasal.. dah malu dah mengusung beg tu sana sini.

SYANI said...

Mama Ema,
Betullah.. kualiti dah tak sama cam yang dulu.

SYANI said...

Aty Fared,
Tapi memang puas hati pakai kan kalau camtu. Kalau rosak tapi jarang pakai lagi haru..

SYANI said...

Fyzzz,
Ayat ko ni menyebabkan aku dengki dengan orang gomen.