Monday, July 1, 2013

BABYSITTING

Kalau hasben aku keje shif malam memang keadaan huru hara sikit
Sebabnya takde sapa nak tengok2 Amira kalau aku mandi @ sembahyang
Selalunya aku akan tunggu Yaya & Adib balik dari rumah opah deme
Pastu baru la aku suruh diaorang tengok2kan adik

Bukan suruh buat apa pun
cuma layan si Amira main je... dia bukannya boleh tinggal sorang2
Kalau kena tinggal mula la menangis 
Tapi kalau Amira tidur, ok la sikit..

 Kakak is selsema & batuk
Tu sebab kena pakai mask..hehehe
Abang tak habis2 menggonggong botol susu sambil pegang bantak busuk
[hei abang, kamu sudah 6 tahun tau!!!!]

The babysitter..hehehe
Untung kamu ada abang & kakak tau Amira
[Amira ni takmo pandang kamera.. asyik tengok jari jemari dia je..]


1 comment:

Nafira usof said...

putih gebu betol Amira nih.. geram tgk~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...