Thursday, July 4, 2013

BOLEH MINTAK UPAH RUPANYA

Pagi tadi buka fb terbaca la artikel ni
Suka aku....so aku share la kat sini...
[untung2 suami aku baca...hehehehe]


Boleh mintak upah dari suami rupanya...
En suami sila paham2 le makna surah ni ..


Happy breastfeeding! 


Kononnya isteri nak mintak upah dari suami
Alih2 suami pula mintak 'upah'dari isteri.. cemana tuh???

9 comments:

Nafira usof said...

hahahaah..
kita mintak double upah laaaa.. sebab tuh baju raya kita kena lebih kan~ hahaahhahaha

cik dah faridah said...

hahah..suami tu mmg selalu mintak upah pun...

agaknye mesti byk isteri dpt upah kan..kalu susukan anak...pahala...

lieyalatif said...

heheehehe..ape lagi...moh mintak upah..raye pun dah nak dekat ni heheeheheh....

Qhaifa Nur said...

para suami kena baca ni...

- dieyana - said...

suka suka suka sgt artikel ni...nk share ya! ;-)

SYANI said...

Nafira...
Betui..betui..betui..

SYANI said...

Cik dah Faridah,
Takpe la kalau suami tak bagi upah, Allah akan bagi ganjaran nanti...hehehe

SYANI said...

Qhaifa Nur,
Memang suami kena baca kak... baru dia tau susah payah kita nak bagi anak dia makan..

SYANI said...

Dieyana,
Silakan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...