Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 25, 2013

STYLO BOY

Budak ni baru berumur 5 tahun tapi dah pandai bergaya
Stylo sungguh






Memang jauh beza dengan anak aku....
Budak ni pakai singlet dengan capri pun nampak stylo
Kalau anak aku..... asyik pakai seluar jerut dengan baju tishet je
Sekali tengok dah cam anak keling estet je
Baju banyak2 yang elok2 dia tak suka nak pakai
Asyik ulang2 baju yang dia suka je...haish!!!!


4 comments:

Nafira usof said...

kalo dah ade bakat model~
pakai ape pon nampak stylo kan~

Daddy Ziyyad said...

hahahahaa..' anak keling estet' :)

Boleh la tiru style macam ni hari raya nanti

Daddy Ziyyad said...

hahahahaa..' anak keling estet' :)

Boleh la tiru style macam ni hari raya nanti

Qhaifa Nur said...

semua mak bapak yang main peranan...
nak anak stylo kena kuar belanja lebih sikit...sukalah gaya macam budak tu Syani...memang stylo boy