Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 5, 2013

AKHIRNYA NUFFNANG PANDANG JUGAK AKU

Dah tengah tahun baru la nak merasa BE dari Nuffnang
Tau la blog aku ni blog tak femes cam hangpa semua
Dapat ni pun mujur la weh... alhamdulillah
[berganda lagi lak tu]


Syukur walaupun blog aku ni masih di tahap ala2 gitu..
[Hoi cik kak.. blog ko ni dah 5 tahun tahu tak????]


** Bulan June hari tu genap la blog aku ni 5 tahun....Alhamdulilah!

11 comments:

Daddy Ziyyad said...

Ok la tu,cukup tahun mahsyuk la nanti...bahahahaha...

Nuffnang dgn blog saya? Huhhh...lagi la ciput..wakakakaka

izan mama mia said...

nnt dia mai berduyun BE , tgg lah ehe

Rasp said...

Ok pe tu....
asal ada kan....
skit2 lelama jadi bukit sis :)

Ms Haslina said...

rezeki...alhamdulilah.

Qhaifa Nur said...

tahniah..dah 5 tahun Syani

Nafira usof said...

meriah jugak tuh.. tahniah~ lepas nih mesti masyukkk~

Mimi Azirah said...

alhamdulillah tahniah

Yana Halim said...

alhamdulillah....akak pun baru je nak tulis pasal nuffnang. hehe..

Lynn Hamzah said...

seronoknya ada BE...tahniah syani..

lieyalatif said...

Diam x diam dah 5 tahun kan...kalo anak dah start nak anta tadika dah hehehehe

Tahniah2....hope lepas ni byk le iklan melekat kan....

Fizalinolie said...

Alhamdulillah! Rezeki anak tu :)