Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 25, 2013

BELUM PAS MENIARAP LAGI...

Amira dah genap 4 bulan 
Tapi budak ni tak pas meniarap lagi
Lambat pulak anak aku kali ni...
Sebelum ni Yaya & Adib  umo 3 bulan ++ dah terer meniarap dah

Ekceli masa umur Amira 2 bulan lebih dia dah pernah tertiarap sekali
Terkejut gak aku babysitter cakap camtu [awal beno budak ni meniarap]
Tapi kat rumah dia takde plak tunjuk skil
Tapi cuma aku nampak dia mengiring2 je
Lepas tu ada gak cubaan dia nak meniarap tapi tak pas tang tangan
Pastu menjerit2 marah sebab cubaan tak berjaya gamaknya

Meniarap sambil menyembur aleyo
[patut la rambut aku makin gugur dah ni]

Tapi budak ni kalau aku tiarapkan dia ok je
Siap boleh angkat2 kepala la
Cuma dia nak meniarap sendiri je tak boleh lagi..
Kalau dia nak meniarap pun, kena bagi bantuan
Jangan terpedaya ingat dia meniarap sendiri ni
Ni Yaya yang letak dia dalam keadaan meniarap


Kalau pakai camni memang Amira suka sangat
Tinggal barut + pampers + stokin je
Kalau tengah menangis aku bolenkan dia camni, terus dia diam
Dia suka sejuk2 kot...

5 comments:

lieyalatif said...

putih gebu amira nie...geram...

Ann Ishak said...

ermmmm geram tengok pipi amira

AdaM Hawa said...

Alahai amira.. geramnya.. gebu sungguh kamu..

Mariyam Nabella Ishak said...

gebu betol dak amira ni!geram pulak gok....hehehe

Kesuma Angsana said...

hehehe geram tgk. singgah baca lepas sakit berkurang hari ini