Tuesday, July 30, 2013

PEPLUM

Peplum memang tengah in sangat sekarang kan
Dari orang tua sampai ke budak kecik semua nak pesen peplum ni
Aku pun taknak ketinggalan okeh...
Tapi bukan untuk aku la... sebab aku rasa aku adalah sangat TAK SESUAI pakai peplum
[body dah tak cam dulu kekdahnya...huhuhuhu]

Kalau mamanya dah tak de peplum, kasi can anaknya la yang pakai...
Untung la budak2 sekarang sebab dah macam2 pesen ada
 Amira & peplumnya...
[boleh kategori peplum tak baju ni???]

Ekceli baju ni baju Yaya kecik2 dulu
[dah lama dah ada pesen peplum ni kan.. cuma semenjak dua menjak ni je femes balik]

Banyak baju Yaya dulu2 aku kasi Amira pakai
Recycle je sebab semua masih elok lagi...
Aleeya pun pakai kejap je dulu...

** Baju raya tak beli lagi la.... 

7 comments:

JaSSNaNi said...

huhu.. comelnya.. amira pun ada peplum ye.. :)

:: Mrs.Eady :: said...

Alahiiii comel nyer!

Nory Zoulkefle said...

comeyynya si kecik melaram dgn peplum...hehe

Sidratul Muntaha said...

salam yani
lama xsinggah sini
comel sungguh anak..
ehhee.
baju lelama mmg recycle blik
senangc iter la kan sbb ebbudak ni manjang comot
*baju raya bebudak dah setel.baju raya mak budak je tak thu nak beli ke tak

Nafira usof said...

comelnye dia~
peplum kakak pon okeh ape kan~
cantek jugak~

bunga_rose said...

geram tengok amira ni.. comey sangat

♥ ROS ♥ said...

Bambamnyer dia..lgeram tgkk... Comel bju terletak kt dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...