Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 25, 2010

Tetiba Aku Teringin Nak Makan Cupcakes!!!

Semalam petang lepas balik keje, pi la jengah peti esbok kot2 ade kudap2. Yang banyak dalam tu gula2 anak aku jer. Peh tu ternampak la sebijik cupcake yang dah takde krim (sebab Yaya dah jilat krimnya). Actually cupcake tu dapat masa gi kenduri Abang Ros kat Bangi. Tetiba jer perasaan berkobar2 nak makan kek tu (walaupun tak sedap, tapi teringin punya pasal aku bedal jugak!)

Aku tak makan perabih pun, cuma nak memenuhi tuntutan nafsu je.. Dah 2-3 suap terus masuk tong sampah. Sori ye Abang Ros, cupcake to seriously tak sedap... Rupa dia je la yang boleh tahan..hehehe..

Pagi ni masuk opis tetiba teringat cupcakes. Saje2 je melayan mata pi google gambo2 cupcake.. Petang ni harus singgah kedai pi beli 2-3 dozen cupcake.... Layan je le gambo2 ni... kot2 mau kenyang jap..



**Sekali tengok sayang nak makan (sebab lawonya designnya), 2 kali tengok terus terasa nak telan... (buat masa ni telan air liur je la...)

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kalo cantik2, mesti sayang plak nak makan ..hehehe

sI tEDI said...

jeles lah tgk cupcakes org lain.
pernah buat.
tp indah khbar dr rupa.
ekekekke