Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 22, 2010

Aku Sangat Sibuk Dan Sangat Buntu Untuk Menulis Blog Semenjak Dua Menjak Ni


 Tah kenapa semenjak dua menjak ni aku dilanda virus kemalasan & kebuntuan untuk menulis kat blog ni. Maklum la semenjak collection kompeni aku keje ni meningkat berganda2 sampai berjuta-juta  (acah mak labu!!) so memang mengambil masa untuk aku merekod sana sini, sampaikan  takde masa nak jenguk blog korang semua. Jangan kata blog korang, blog aku sendiri pun aku dah jarang bukak (blog aku ni sure dah jatuh terbenam dalam listing korang kan??? encik nuffnang usah citer la...)

Banyak story nak citer tapi disebabkan tepon baru aku ni takde usb cable cam nokia punya set so takleh la nak donlod gambo untuk letak kat blog. Asyik kena blutut je...PC opis lak tak leh nak blutut so kena peram je la gambo2 dalam tepon. Balik umah baru blutut... [maleh nak ngusung lappy gi opis la.. buat senget bahu aku].

Till then.. nanti la aku tulis kisah kembang kuncup aku di hujung minggu lepas.. chow!!

No comments: