Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 7, 2010

Sudah sampai masa dapatkan handbag baru

Sabtu lepas tengah kemas2 handbag, baru terperasan sesuatu pada handbag itu....
Seseorang telah buat onar kat beg "mahal" aku tuh!!!
Dah le tersangat obvious  & rasanya telah menyebabkan aku menerima kemaluan yang agar melampau disitu
[Mana idaknya korang bayangkan le sebelum sedar tentang tu dah merata alam aku singgah... pi Avon la, pi bank la, pi opis la... ish..sih... mesti ade yang mengutuk aku dalam hati...]

Memula tu ingatkan sikit jer
Dua kali belek .. mak aiiii.. punya la banyak
Nak mengalahkan lukisan abstrak michael angelo ke makudip oi????
Hangpa tengok la sendiri
hasil kerja anak jantan aku..



close up sikit lagi..
dah le handbag aku tu kaler beige...
[konon tak nak pakai kaler hitam... boring!!!!]
Nampak gayanya its time to get a new handag dowh!!!
& it has to be BLACK!!!

2 comments:

Queen said...

ejehehhehe..kat sogo ade sale skang..=)

kakpah said...

rendam je dalam clorox syani oi wakakaka....