Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 18, 2010

Sangat Berpuas Hati Dengan Teh Ini

Semenjak mengamalkan produk ni [macam testimoni dalam TV lak..] memang aku amat berpuashati dengan hasilnya. Tang bab buang membuang tu memang teramat lancar tanpa rasa memulas. Sebelum ni dah pernah try makan Lax-5 la, orang kampung la, NONA ROGUY pun dah terai (la ni namanya NR kan???).

So far semua yang aku makan tu memang OK tapi tak macam teh ni.. Phytox Nona Roguy tu pun ok tapi tang harganya tu menyebabkan tak larat nak menten lah... Mahal.. So terpaksa la cari alternatif lain. Akhirnya sudah ketemu dengan teh COSWAY ini....


Dalam latest katalog tengah offer RM22.90 je.  Masuk yang ni dah try untuk kotak ke-2 dah. Aku minum pagi2 before gi keje (sebab katanya minum masa perut kosong). Selalunya akan membuang after lunch. Pastu tak yah nak bertapa lama2 dalam jamban sebab bila letak bontot je terus semua sisa cecair & pepejal korang tu keluar serta merta.  Kadar pembuangan..... berbaloi2!!!! Cayolah cakap den!


Bila time minum petang lak, aku suka minum teh O pastu buh la NONA GINGER HONEY DRINK ni..


Memang sedap teh tu [jadi teh o halia la pulak..] Memang best sebab pas tu akan brup..brup.. kuar angin atas bawah.. Sape banyak angin sesuai la minum Nona ni.. [NONA ni bukan produk Cosway.. aku beli kat kedai runcit biasa je... RM3.50 sekotak..]. Lepas membuang sisa toksik & angin2 dalam badan, badan memang terasa ringan je... Sangat PUAS HATI lor...


No comments: