Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 30, 2015

SPRING CLEANING BLOG

Hari ni mood terlebih rajin
ekceli dah masuk mood nak cuti & balik kampung wakakakaka

Hari ni nak spring cleaning blog aku
Nak membersihkan list2 blog yang aku follow selama ni
Ye la kan, ramai juga blogger2 yang aku follow dah tak aktif
Maybe dah tukar domain blog @ nama blog
Pastu blog yang dah lama tu dah jadi website tah apa2 tah
So daripada menyemak dalam reader list aku
Baik aku unfollow je la....

Nasib la blog yang aku follow tak banyak mana



Ok... pasni baru nak blogwalking
Nak follow blog yang lain pulak..
BAI!

3 comments:

skuterlady.blogspot.my said...

saya pon kena gak kemaskini bloglist. mmg de blog yg dah jadi website lain dah

skuterlady.blogspot.my said...
This comment has been removed by the author.
Aini said...

Heee.. Sy still active =)