Tuesday, April 7, 2015

TENGAH STANDBY

Minggu ni genap la si Jasmin 8 bulan
Kejapnya masa berlalu
Adoi macam2 la dugaannya sepanjang 8 bulan ni
Tapi cuba overcome dengan tenang... cewah!

Sekarang Jasmin dah pandai duduk
Walopun tak expert lagi, tapi boleh la duduk sendiri sekali sekala
Nanti2 dia praktis lagi
Tapi kalau bab menyusur ke depan, memang laju je

Tengok ni dia mengejar aku yang tengah tangkap gambar dia...



Pastu sekarang tengah standby
Standby nak merangkak dah
Kuda2 dah tegak dah tapi menapak belum lagi
Sehari dua ni dapat le kot

Cepat je progress pembesaran anak2 ni kan


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...