Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 15, 2015

E-FILING 2014

Aku totally terlupa pasal E-Filing ni
Walopun aku tak bayar cukai
[sebab semua amaun cukai tu aku tolak bayar ke Zakat]
Tapi kena la declare juga kan

Nak2 pulak borang EA dapat lambat pulak tahun ni
Orang lain awal2 dah isi, aku takleh nak isi lagi sebab takde borang EA
Siap ada kengkawan aku dah dapat pun refund cukai diaorang

Nasib baik pagi2 ni dah bukak blog
Terus2 nampak iklan pasal E-Filing
Tu dia....iklan dah keluar



Bagus juga tampal iklan Nuffnang ni kat blog
Selain nak advertise, sebagai reminder untuk diri sendiri juga
Ok... dan2 terus  isi e-filing.... dah settle dah pun



Korang dah buat e-filing ke?
Kalau belum klik je kat link ni ---> ezHASiL

1 comment:

Izwa Kamaruddin said...

err..tak layak lagi.. >_<