Wednesday, April 22, 2015

BILA DIA DEMAM

Kesian kat anak dara sorang ni
Demam la pulak dia 2-3 hari ni
Badan tak selesa, hidung tak selesa, tido pun tak lena

Ngan mamanya sekali tak lena tido
Kejap2 anak memerap

[Aku rasa mata aku dah macam mata panda dah]

Muka masam je
Tak senyum2 pun...


Semoga cepat sembuh ye Jasmin
Lepas ni boleh membuas cam biasa ye



** Demam selsema pun ye juga... demam nak tumbuh gigi pun ye juga..
Semalam dah kuar dah gigi kapak dia.. besar lak tu... Tu yang sampai demam2 gamaknya.

2 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Syafakillah sayang...
Sian dia.. moga cepat sembuh :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Syafakillah sayang...
Sian dia.. moga cepat sembuh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...