Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 29, 2015

KEJUTAN HARI ISNIN

Tengahari Isnin lepas tetiba hasben aku hantar whatsapp
Akukat opis masa tu
Hasben aku pulak keje shif petang  so masa tu dia ada la kat rumah
Dia kata "OOO.. diam2 ada order barang ye..."
Aku pun pelik.... barang apa la kan
Sebabnya aku takde beli apa2 benda pun
Lagipun kalau aku ada beli online,memang selalu aku buat alamat opis je

Bila aku cakap dia menipu dia pun hantar gambar
Dia cakap baru je orang GDex hanto
Siap hasben aku send gambar consingment note
Ada nama & alamat aku lak tu
Benda tu siap dalam kotak yang agak besar lagi

Pastu aku suruh je la hasben aku buka
Saspen juga kan
Kot2 la orang tersilap hantar ke apa

Bila buka..rupanya ini la benda dalam kotak
Beg baju beroda 




Dalam kotak baru la ada surat pasal benda ni

Rupa²nya Complimentary Gift dari Maybank
Tanjat gegirl tau seprise camni
Alhamdulillah... rezeki rupanya
Baru la lega di hati...

Balik dari keje baru la boleh membelek "hadiah" aku tu
Dah le brand BARRY SMITH
Langsung aku tak pernah dengar...hahaha
Nampak tau aku buta brand
Korang pernah dengar ke???

Ni rupa paras bahagian dalam beg ni
Ok la.. luas juga la
Banyak compartment juga untuk isi barang2



Siap ada TSA lock lagi
Very the safety kekdahnya





Nak kata besar, idak le besar sangat beg ni
Saiz sedang2 je ... 19"
Sesuai la untuk orang pompuan..hehehe

Mintak tolong Adib jadi model jap
[Abaikan jerambah kat belakang Adib tu]
Si Jasmin pun sebok nak main beg tu




Dengan Adib pun nampak comel je beg ni





** Tengah pening nak simpan kat mana la pulak beg keras  ni???







2 comments:

Sura Mohd said...

alhamdulillah..rezeki..cantik jugak beg tu..:)

Ayu Ayunie said...

wah bestnya dpt surprise gift