Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 9, 2014

SESUNGGUHNYA MENGANTUK

Ini bukan sebab monday blues ye
Tapi sebab Kakcik 
Kakcik demam since Sabtu
Memula tu dedar je, tapi malam tadi badan makin panas
2 cool fever sekali aku tepek kat badan Kakcik
Itu pun badan panas gak..
Bila buat sponging dia melalak je... aku tau dia sejuk
Tambah lagi kena selsema pulak
Dah tak selesa la nak tidur kan
Bila Kakcik merengek, ngan aku sekali takleh tido
Sabo je la...
Budak demam

Dan muka mama bila masuk opis


6 comments:

Nafira usof said...

alahaiii.. kesiannye..
moga cepat sembuh yer kak cik.

Syani.. amik mc lah.. rehat kt rumah. Mak buyung kena rehat cukup. hehhe

idzwa kamaruddin said...

kat sini mama yg demam..uhuksss

(^_-)V said...

demam nak tumbuh gigi geraham ke?huhu seksa betui masa alisya demam nak tumbuh gigi geraham dulu, merengek, badan panas..

SYANI said...

Malas nak ambik MC Zura, bukan boleh rehat pun..

SYANI said...

Idzwa,
Semoga cepat sembuh ye..

SYANI said...

Sha,
Ntah le pulak pasal gigi geraham tu. Rasanya takde kot.. Cuma selsema je.