Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 26, 2014

DAH HABIS BAYAR KERETA... YAHU!!

Alhamdulillah...
Setelah 9 tahun berhutang
Akhirnya habis jugak hutang kereta aku
Ni le first time berhutang sampai habis

Kereta sebelum ni [ai pakai KANCIL je]
Pakai 5 tahun je pehtu jual sebab nak tuko kereta beso
Tu yang tukar ke WIRA SE... sampai la sekarang

Ekceli aku baru ambik surat E-BATAL dari bank semalam
Walhal full settlement dah buat bulan 3 hari tu
Punya la lama baru aku gi ambik... hehehehe



Lega bila dah habis hutang kan....

Geran pun dah  cop BATAL MELALUI FIS kat JPJ
Kiranya keretaku dah jadi hak mutlak aku..

Beli kereta baru???
Memang dalam perancangan tapi kena tengok bajet gak le
Lagipun semua dah naik kan sekarang ni... gaji je tak naik lagi
Kena pospon sampai masa yang sesuai la..INSYA-ALLAH

1 comment:

Nafira usof said...

Alhamdulillah.. lega kan bila dah habes hutang~ hilang satu beban~ hehehehe