Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 9, 2014

PETUA NAK ANAK HIDUNG MANCUNG

Hehehehe..
Meh aku nak bagi petua nenek kebayan
Kalau kome nak anak hidung mancung

Ni orang tua2 la yang cakap kan..
Aku tak pernah try pun sebab aku tak kisah hidung kemek ke, hidung mancung ke
Caranya...cubit & tarik2 hidung tu hari2
Amalkan selalu.... nanti lama2 mancung le hidung tu
Tah ye tah tak petua tu kan....

Hasben aku tengah praktikkan petua ni
Dia nak mancungkan hidung Cik Gebu sebab hidung Cik Gebu hidung pesek
Hari2 hidung Cik Gebu kena tarik dengan abahnya
Pasrah je la Cik Gebu yer....


** Asal ada hidung & lubang hidung & boleh bernafas udah le...


5 comments:

(^_-)V said...

kekeke mane maunye..hidung alisya pun kemek..kui3..udah keturunan rope itu..asalkan boleh bernafas sihat waalfiat Alhamdulillah..hehehe

- dieyana - said...

hahaha..saya pun pernah dgr petua nih...hr tu ada gak try kat cik kembar, sbb idungnya dopok sgt, sajer main tarik2 kasi ada batang sikit..hahaha..petua tak boleh blah... tapi cuba lah mana tau kan..;-))

Nafira usof said...

alahaiii.. sian cik gebu kena buli ngan abah dia.. hehehehe

Ayu Ayunie said...

hihi.. betul kot petua ni.. kna tarik hidung slalu. huhu

Rizziela said...

alahai..siannyer kena dera sbb nak mancungkan hidung kan :D cute ajer