Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 28, 2014

7 BULAN

Tak reti nak cakap ikut bulan ke ikut minggu
Kalau ikut minggu dah masuk 30 minggu
Kiranya dah 7 bulan lebih la kan

Tapi kalau ikut minggu- kalau 40 minggu
maksudnya dah mengandung 10 bulan le ye...

Tah le.. Tak kisah le tu...
Tapi yang aku tau aku dah 30minggu ++ mengandung
Ada lagi 10minggu lebih kurang nak mengusung perut
Sesungguhnya kali ni memang rasa berat sangat perut aku
Walopun nampak kecik je sebenarnya...
[Ke sebab badan aku yang terlebih berat ??]

Gambar latest mak buyung dengan perutnya

Sekarang dah 71kg... Ada lagi 2 bulan maknanya mungkin akan bertambah 4-5 kilo lagi
Jenuh la mokcik nak menguruskan diri nanti
Pantang pun selalu acilut at at je...


** Esok ada cek up + kena buat MGTT lagi sekali.
     Malam ni nak kena pose la pulak....

2 comments:

Nafira usof said...

nampak bulat betol perutnye.. Mamanye x de lah nampak berisi sgt.. bb semangat kot.. cam bb boy jer tengok perutnye.. hehehehe*pepandai jer~

Nory Zoulkefle said...

wahhh tak lama je lagi tu...