Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 12, 2014

FROM BESEN TO BALDI

Amira ni dah tak mandi pakai besen dah
Sebabnya kalau duk dalam besen tu asyik nak berdiri je
Sekali mama dia bagi mandi dalam baldi
Suka la dia.... duk berendam dalam air...




Nasib la baldi ni besar
Elok2 je Amira duduk dalam tu..heheheheh

Berus gigi tu buat eksyen pegang je
Kalau gosok gigi, dia punya ketap mulut tu
Siap nangis2 lagi.... Jenuh nak gosok gigi dia...



4 comments:

Sura Mohd said...

suka ler anak dara tu dpt mandi dlm baldi..bukan main lg eksyen ngan berus gigi tu..anak akak si Afif tu pun susah nk gogok gigi..nak gosok sendiri konon..tapi tak bersih..

Nafira usof said...

Alahaiiii.. comelnye dia mandi dlm baldi yer~ suka lah dpt berendam yer~

- dieyana - said...

alololo..comeynya duk dlm baldi....;-))

Kesuma Angsana said...

hehehe seronklah dier yer