Wednesday, May 14, 2014

KALAU DAH NAMANYA PEREMPUAN....

Girls will be girls kan...
Kalau dah namanya pompuan tu tak lari la dari benda yang bling2 kan
Feveret tu  [aku pun sama]
The attraction is highly irresistable kan...


Kak cik ni pun dah menunjukkan ciri2 tu
Pantang nampak benda bling2, bukan main lagi dia nak capai
Kalau orang pakai rantai, gelang lagi la dia suka main
Ni tali henbeg Maksu dia pun dia nak main juga
Mentang2 le tali henbeg tu pun bling2 cam emas...hehehehe

** Mama kena serender pakai gelang rantai bila ada anak kecik ni...
Rantai aku yang putus dibuat dek Adib pun aku tak pi repair lagi... 
Malas!!!


2 comments:

mama ila said...

alahai..geram betul tgk amira nie..comel sangat!!!

Nafira usof said...

Rantai zura pon hampir putus di kerjakan Anis masa dia kecik.. asbab rantai tu tebal n padat jer.. kalo tidak dh putus berderai dh rantai kahwen tuh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...