Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 29, 2014

BULI KAKAK PULAK

Makin besar, makin kuat buli orang KakCik ni
Hari tu dia buli abah dia
Pastu dia buli mama dia 
Kali ni dia buli kakak dia pulak
Pantang kalau kakak baring
Dia pun datang dekat
pastu selepuk pelempang kat muka
Ha... itu la kejenya

Aleeya tu tengah tutup muka takut kena lepuk dengan KakCik
Yang KakCik pulak standby je kat tepi tu
Asal ada peluang terus pappppp tapak tangan ke muka kakak
Sian kakak....

Yang abangnya pun selalu gak kena buli
Teknik yang sama...
tapi yang paling tak menahan bila Adib dah tidor
Selamba je dia menggasak siap pijak muka abang
abang nak tido pun tak senang....
Sian abang....

Tapi yang bagusnya abang dan kakak
tak pernah nak balas apa adik buat
redhooo je la kan.....
Nak sangat adik kan.....hehehehehe
Tunggu adik sorang lagi keluar
Kakcik pulak kena buli gamaknya...


2 comments:

(^_-)V said...

Haha..geng alisya ni..alisya pun kuat buli gak tu..suh kite menerap, die tepuk2 belakang sekuat hati..tangan kecik, tapi pedih..

Lynn Hamzah said...

hihihi...kesian kakak dan abang...nanti dah besar mesti diorang rapat kan...