Wednesday, April 2, 2014

APRIL 2014

Eh.. kejap je dah masuk bulan 4 kan
Erm... takde modal nak melabun lagi awal2 bulan ni
Tapi nak highlight sikit apa yang ada bulan 4 ni..


5 April ---> Birthday my laling hasben [udah nak masuk 38 dah umonya]
13 April --->  Birthday Abah aku yang ke  dan juga tarikh pencen beliau sebagai seorang penjawat awam

Itu je la 2 kejadian penting untuk diingat bulan 4 tahun ni...
Kalau ada lagi nanti aku hapdet kemudian...

3 comments:

Nafira usof said...

tarikh2 yang patut ingat.. hehehe.

:: idzwa :: said...

wowwweee..

Kesuma Angsana said...

tarikh penting tu, kena ingatlah !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...