Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 22, 2014

PATUNG TAMBAHAN : KAKJI & LILI

Patung2 mainan si Amira dah makin banyak
Itupun ada yang turun temurun dari masa Aleeya dulu
Punya la banyak ada kat bawah
So kena la beli bakul tambahan nak muatkan patung2 tu semua
Ini pun dah penuh bakul korang
Ada lagi patung2 kat bilik Aleeya 
Tah mana aku nak simpan bila deme dah beso nanti..huhuhuhu

Ni pulak tambahan patung Opah Besah belikan untuk Amira masa pegi Cameron Highland haritu
Kakji baru [yang lama punya baju kaler biru]
Peh tu patung ungu tu suka suki je si Aleeya bagi nama Lili
Bantai pi la... janji ada nama... senang nak panggil..hehehehe

Tapi Amira ni dia tak heran sangat patung yang dua ni
Balik2 dia suka main dengan patung Doraemon
[Takde pulak gambonya]
Pehtu terkini dia suka beno patung Teletubbies yang Aleeya punya dulu
Opps.. sila jangan bayangkan teletubbies merah ye sebab yang Amira suka ni kaler purple..


Ni masa baru2 lagi sayang la
Tak sampai 5 minit patung tu dah dicampak ke mana tah
Tiap2 malam jenuh mengutip patung2 dia yang bersepah dalam rumah
Letih!

3 comments:

Yana Halim said...

bagus la amira suka patung. Qisya suka bola je. tido pun nak peluk bola kadang2. huhu...

Nafira usof said...

kalo rumah pon banyak patung.. maklum lah 2 anak dara kan~
kalo delisha dia memang ade 2 patung bebear busuk dia.. x boleh tido kalo x de bebear dia tuh. dah naik lunyai dah bebearnye tuh~

Kakzakie said...

Kakak bukan terpikat anak-anak patong yg banyak tu tapi geram dgn budak yg main patong tu:)