Monday, April 21, 2014

AKSESORI TERBARU BILIK AIR

Jumaat lepas saja la pi folo opismet gi gudang TOYOGO
Dah lama tak menjongket, sekali sekala nak kuar kandang jugak kan
Tempatnya idak le jauh mana pun dari opis

Dalam2 takde duit & takde tujuan nak beli apa
Terembat juga 3-4 barang
Total damage kat situ tak sampai RM15 pun [hehehehe]

Antara barang yang aku beli kat situ adalah penggantung berus gigi
Selama ni berus  gigi kami anak beranak, aku letak dalam mug je

Ha ni la dia penggantung berus gigi yang aku beli
2 hengget je noks...
Boleh gantung 5 berus gigi

Balik rumah terus aku tampal kat bilik air
Masa Adib masuk bilik air dia pun eksaited la tengok ada benda baru kan
Dan2 tu juga nak gosok gigi... dasarrrrr sangat kan...
Pantang le ada benda baru dalam rumah

Semoga dengan benda alah ni
Makin semangat anak2 aku nak gosok gigi..

3 comments:

Rizziela said...

kat rumah pun saya gantungkan berus gigi anak2 kat tmpt mcm ni..memang setiap pagi diaorang gosok gigi..siap berebut nak ambil & simpan

(^_-)V said...

alisya ni pun kene bagi pemangkin nak gosok gigi adoyai...gigi dah la banyak tumbuh dah..

Ayu Ayunie said...

kihkih..
beli jugak tmpt gantung berus gigi utk anak-anak. betuk katak ke apa ntah lupa pulak. beli kat MR DIY. tapi tak semangat jugak berus gigi. memula jela.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...