Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 11, 2014

ADIB DAN BOTOL SUSU

Adeh deh...
Budak ni dah darjah satu tapi takleh berenggang dengan botol susu & bantal busuk
Jenuh suruh dia berenti minum susu dalam botol susu
Kalau aku tak bagi, dia punya memberontak ngan merajuk usah cite la

Kita cakap dia dah besar & malu kat Amira je
Dia boleh cakap "BIARLAH... SYAHIR TU BOLEH JE MINUM DALAM BOTOL  SUSU LAGI"
Susah tul bila ada contoh terdekat ni...
Syahir tu anak abang ipar aku a.k.a sepupu anak2 aku la... Dok sekali kat rumah Cik Besah dan sebaya dengan Aleeya [9 tahun]


Dah takde idea nak buat cemana lagi
Just boleh berdoa semoga Adib cepat berenti minum dalam botol susu..

3 comments:

Kakzakie said...

Tapi anak kakak semuanya berhenti sendiri Syani sebab kakak tak sampai hati nak ceraikan. Kalau minum cawan suku aje pun payah tapi kalau botol penuh satu botol pun habis.

Biar aje sebeb bila dah malu tahu dia berhenti sebab anak kakak semua macam itu (anak kakak semua perempuan) dia malu sendiri.

Nafira usof said...

Adib nih sebaya Anis.
Anis dia memang berhenti sendiri.
malu katanye isap botol.
heheehehhe.

Rasanye x perlu risau sgt..
lama2 nanti tau lah dia malu sendirik. hehehe

Kesuma Angsana said...

nanti2 dia malu berenti sendiri lah tu hehehe