Monday, April 28, 2014

BILA ANAK DAH PANDAI DEMAND

Kelmarin dah siap2 buat list untuk beli barang dapur
Senang la nanti bila nak beli barang kan
terus tuju kat bahagian sepatutnya je
idak le terbeli benda2 yang tak tersenarai
[even kadang2 terbabas juga]

Lepas buat list, aku tinggal je list tu atas meja
Masa aku nak ambik list tu pagi tadi
Ada pulak tambahan dalam list barang dapur tu

Tak hagak2 kan barang dapur tambahan tu
Henfon tu barang dapur ke nak oi????

Dah pandai demand dah budak berdua tu
Tak hagak2 mintak Ninetology ngan Samsung lak tu

**Pitam***



5 comments:

Cinta Cinta said...

mmg pitamlah.. huhuhu/..

Nafira usof said...

hahahahahahahahahaha..
comel lah budak2 nih.
pandai pulak dia gi tambah dlm senarai barang nak beli tuh.
hahahaha.. bijak sungguh~

norlina jusoh said...

tergelak ina baca noted tu... pandai tul kan bdk2 zaman sekarang. pandai ambik ati

Aini said...

Ubat gigi Amira? Amira pakai ubat gigi apa ye? Intan sebaya Amira, baru setahun tp x tau nak cr ubat gigi apa

SYANI said...

Aini,
Akak beli kodomo lion perisa buah epal tu je untuk Amira...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...