Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 11, 2014

DAH SIHAT

Alhamdulillah
2 hari Amira demam, asyik merengek je
Semalam ambik dia kat rumah pengasuh Amira dah ok
Dah ceria dok jalan sana sini
Lega hati mama tengok Amira dah sihat 

Bila tak merengek baru senang nak buat keje
Kalau idak, pantang kena letak mesti nak nangis
Aku ni kalau budak menangis2 ni cepat je naik rimas

Tapi Amira tak sihat sepenuhnya lagi
Ada gak le rengek2 sikit tapi idak le macam 2 hari sebelumnya
Ada abang & kakaknya melayan dia, kureng la sikit ragamnya


1 comment:

Nafira usof said...

camtuh lah gayanye kan..
bila anak kecik x sihat, merengek jer lah kejenye kan. memang nak kena layan dia jer lah. kadang2 sampai x cukup tido dibuatnye.