Thursday, April 24, 2014

SURPRISE DARI BOS

Alhamdulillah.... kadang2 rezeki memang datang tanpa diduga
Ala2 surprise gitu kan
Ha... itulah yang terjadi pada aku & member2 opis
[kami 3 orang je]

Inilah surprise kami di awal minggu ini
Jeng..jeng...jeng..
Henbeg untuk kami sorang satu...
Ekceli tak pernah menyangka bos nak bagi handbag pun..

Ini yang bos bagi pada aku.. 
Tapi aku dah tuko suka sama suka dengan sorang lagi opismate
Sebabnya aku nak kaler hitam
& dia pulak nak kaler coklat...
So the black is mine!!


Apapun THANK YOU BOSS!!!


Henbag ni ala mat datin pulak aku rasa
Jadi la buat pakai raya... hehehehe
La ni duk pakai la yang hasben aku belikan kat Jepun hari tu...

5 comments:

Ann Ishak said...

bestnya dapat hadiah henbeg :)

Aini said...

Comel! Sume kaler cantik

Yana Halim said...

alhamdulillah....murah rezeki.

Rizziela said...

untungnya kalau dpt bos yg sayangkan staff nyer kan

Kesuma Angsana said...

amboi rezeki tak disangka yer m!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...