Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 31, 2014

SEKITAR BIRTHDAY PARTY AMIRA

Sabtu lepas ada sambutan birthday Amira
Birthday party la sangat kan
Padahal numpang kenduri abang ipar aku je...
Dah diajak buat sekali.. kami on je la
2-in-1 gitu...

Majlis dibuat belah petang
Hi-tea gitu....
Mula cadangnya nak buat belah malam 
Tapi kalau malam tau je la kan.. budak nak tido
Pehtu kita pun letih juga kan sebab nak ngemas itu ini pulak lepas tu

Menu takde la gempak sangat
Bihun sup, roti jala, kek, tauhu sumbat, kuih muih, burger
Untuk budak2 ada la supply jajan sikit2...
Walopun simple, tapi kenyang usah cerita
Alhamdulillah majlis berjalan lancar walopun tengah majlis tetiba hujan..

Birthday girl nak potong kek
Mengah mama buncit dukung Cik Gebu sorang ni..


Birthday girl yang semakin lasak
Susah beno nak suruh dia pakai cekak lampu2 ni
[cekak tu beli kat Cameron Highland minggu lepas]


3 comments:

Nafira usof said...

alahaiii.. nampak Ameera geram sgt tengok kek tuh.. mcm nak terkam jer.. comel~

Eliss Mie said...

happy bday ameera :) dah nak jadi kakak dah...semoga jadi anak yang solehah..amin

Kesuma Angsana said...

happy birthday meera... comel dgn skaf tu !