Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, May 28, 2011

YAYA'S NEW TUDUNG

Bebaru ni pegi pasar Batang Kali
kenkonon aku nak cari tudung  untuk pakai ke kenduri sedara hasben aku
baju kurung tu dah lama siap tapi takde tudung yang sesuai nak match dengan baju tu
tu yang tetiba terdetik nak cari tudung untuk baju tu

Jenuh tawaf pasar, kaler yang aku nak tu takde
aku pun bengong gak sebab tak bawak sample baju tu
baru la senang nak cari yang matching, tul tak?
last2 aku beli tudung lain [buat pakai dengan baju seragam hitam korporat opis aku]

Kalau dah membelek2 tudung tu, si Yaya pun terjebak sama
like mother like daughter la kan
dia pun nak jugak sehelai tudung
itupun disebabkan berkenan dengan diamond kat anak tudung tu
sabo je lah...
Anak dara aku ni bukan main bergayanya
nak tudung up-to-date aje
bukan macam mama dia yang old skul ni...
 bergaya dengan tudung barunya...
still choosing her favourite color.. PINK!

My cute Yaya...


Aku old skul???? Yup! Seriously mengaku tak agak2 punya.
aku masih dengan tudung bawal & tudung turki....
[tapi until now aku tak reti nak differentiate between bawal no 1, 2 @3]

2 comments:

HaNa Hani said...

haha..chomei gile yaya!

Pija Madzlan said...

tudung bawal tu ok lg....tudung turki...erkkk