Friday, May 6, 2011

BILA SYANI JADI SYANIE

Minggu lepas aku balik Ipoh, aku pun menimbang le berat badan berlebihan aku
Memang rasa badan aku ni dah ada peningkatan tapi nak gak tengok berapa yang bertambah tu
sekali naik timbang......
berat berat aku dah naik.. 4 KILO okeh...

Baru 3 bulan keje tempat baru, 4 kilo aku naik tau
[satu pencapaian yang sangat membanggakan sepanjang 3 bulan ini]
kalau keje setahun, mau lebih 10 kilo
[menunjukkan betapa happynya aku dengan keje baru]
arrrrrrrrrrrrgh.. tensionnya....
bukti badan aku dah gemuk..
kalau aku menyerongin sikit mesti mata pun dah tak nampak kan?

 ni gambo terlatest...
gambo berdiri yang latest kat SINI

adakah akan berpotensi menjadi seperti ini?????

SYANIE


*** Kena workout lebih la jawabnya dari asyik duduk melepap depan PC..


*** Ini entry aku yang ke-900....

4 comments:

lily lotus said...

eh comel apa kalau jadi syanie :P lariiiiiiiii!

Farrah Hasna said...

insyaalah.,,kalau sungguh n tekad menjadi kan..perlu kuat semangat

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun lebih kurang cam tu le jugak, makin membulat

sW33tdARLiNG said...

banyak lagi bezanya tu... huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...