Tuesday, May 10, 2011

OH MY POKOK CERI

Nak buat  gardening malas
nak cabut rumput pun malas
nak tido pun malas
akhirnya lepak2 kat luar rumah je

Membelek2 pokok bunga yang segan nak berbunga
jenguk2 sampah yang budak2 buang dalam longkang
akhirnya sampai le kat bawah pokok ceri
 ini le lokasi pokok ceri tu... Memang redup duk bawah ni sampaikan jiran2 tetangga suka benar parking kereta kat sini. Menyebok je depa tu.. Mengganggu view aku jer..

 Inilah buah2 ceri yang ada kat pokok tu.. Memang tengah banyak buah la sekarang ni..

 Ini lagi... buah ceri kat pokok ceri.. [memang la kan.. takkan kat pokok pelam pulak..]

 Yaya tolong demo buah2 ceri yang dia kutip..

Lastly, model gigi rongak tolong posing sikit...

6 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

sedap tu buah ceri.. merah lak tu..

ratusiput said...

dulu masa skolah tadika..balik skolah slalu gak curi buah ceri kat umah sebelah tadika.suka sgt picit2 bg isi dia kuar... :)

munna said...

depan rumah mak munna ada buah ni..munna pun suka kutip buah ni..manis je rasanya

♥MAMASYAZA♥ said...

anak2 akak pun slalu kutip buah ceri ni kalo balik kpg

Me said...

sound je org yg ganggu view ko.... ko beli rumah mahal2 sbb nak view.. bukan nak tengok keta dia... hahahha ganaz tak???

gedek! said...

Baru tau, macam ni rupa nya pokok ceri...

haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...