Tuesday, May 31, 2011

ANAK SOLEH TOLONG ABAH BASUH KERETA

Mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan
Si Adib ni makin lama makin menurun minat abah dia pulak
la ni pantang kalau abah dia basuh kereta
dia pun nak  menyebuk sama

Everytime dia  nak basuh kereta, aku mesti suruh dia salin baju
For sure akan basah satu badan punya
so aku suh dia pakai spender je.. seksi sikit anak aku..heheheh

 Kalau main air punya pasal, bagi la kat dia...
tak masuk rumah sehari suntuk kalau dapat main air.

2 comments:

lily lotus said...

inilah ciri2 lelaki sejati yg kita cari :)

♥MAMASYAZA♥ said...

sama cam anak2 akak, pantang nak cuci keta, depa le yg akan volunteer nak cuci, sampai kecut satu badan, main air punya pasal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...