Thursday, May 5, 2011

YAYA & DIAMOND RING

Anak dara aku ni dah pandai demand la pulak
nak cincin pulak katanya
adoyai... mana nak cekau pulak cincin budak kecik ni
dulu masa aku kecik2 belambak2 jual jajan tikam
yang ade cincin batu warna warni
[dulu beli sekupang sepeket, dalam tu ade cincin. Kalau beli 5, dapat 5 cincin.. boleh tukar hari2]

Jenuh berdolak dalih dengan dia
kononnya tunggu mama gaji la, abah gaji la, abah bonus la..
nak beli yang emas, memang la ralat sangat [emas mahal giles lak tu]
dibuatnya hilang, aku juga yang temper nanti kan
akhirnya, bagi je la cincin diamond... emas apa kelas khen??????
diamond lagi mahal... tapi tak laku..hahahaha

 Ini pun agak besar juga untuk Yaya, tu yang kena pakai kat jari tengah tu
Amacam?? Lawo tak??? Mama pun takde cincin diamond tau!

Another pose dengan muka bonyek...


** Actually cincin tu sebenarnya buah rantai. Beli cap Avon je pun.. tak sampai RM20 pun..hehehehe

Itupun dia buka masa mandi pastu letak je merata2. Mujur la bukan yang tulen tau.. kalau idak meraung mak ko!. Last2 aku sangkut balik cincin tu kat rantai si Yaya..

4 comments:

Shahayu said...

hai yaya... dapat cincin diamond pun masih buat muka bonyek... heheheh tapi tetap comei....

♥ Che NamNam ♥ said...

walaupon cap avon tapi chantek jugak tuhhh..tetambah dipakai oleh jejari montel..:)

rasp said...

kira avon pun dah kelazz ooo....
i kalo utk sapphire cari yg lagik murah nye je hahahahaha...

sW33tdARLiNG said...

pernah kehilangan subang mata satu masa kecik2 dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...