Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 10, 2014

SISTERHOOD SANGAT!!!!

Bonding la sangat Kakcik dengan Jasmin
Sweet sangat sekali pandang
Tapi jangan lepa ye...
Ada yang kena lepuk nanti...


Kakcik ni dalam lembut2 tu dia mengganas juga..
Ko jangan tak caya
Dia dah berjaya mencederakan adik dia sendiri
Kakcik berjaya mencakar muka Jasmin
Sampai luka kat tepi mata dia...
Nasib la tak kena mata..

Ekceli ada video saat2 kecederaan berlaku
Tapi takleh pulak aku upload ke sini
Takpe lah... kalau rajin pi search #annurjasmin kat IG
Aku ada tepek kat sana...hahahahaha

** Bila jeles.. macam2 boleh jadi kan...




2 comments:

Nafira usof said...

alahaiii.. mungkin sebab kak cik kecil lagi.. dia tak pandai nak tunjukkan kasih sayang dia lagi kan~
memang kena selalu pantau lah kalo dia duk berdua ngan adik dia. hehehe

bila jasmin besar sket nanti.. konfem nampak cam kembar.. eheheh

Nory Zoulkefle said...

pandai kakak jaga adik..