Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 22, 2014

OTTER LANGSIR BILA BOSAN

Bila cuti lama2 ni bosan jugak ek kalau takde apa nak buat
Aku dah bercuti selama 42 hari [termasuk hari ni]

Minggu lepas kan cuti sekolah
Riuh rendah rumah aku bila budak2 ni tak sekolah
Sampaikan si baby pun tak lena tido
Nasib la seminggu je cutinya..

Hujung minggu lepas.. daripada duduk saja2 tak buat apa
Si baby pulak tido
So aku pun oter la langsir sliding door rumah aku ni
Ala.. bukan nak oter apa pun
Cuma nak jahit sikit bawah langsir tu sebab labuh sangat
Ekceli ni langsir lama
Dah 3 tahun kot langsir tu
Hajat dihati memang nak otter.. dah lama dah pun
tapi main dengan malas ni kan.... 
So sementara roh rajin tengah singgah, boleh la aku oter kasi singkat sikit
Dah tak lalu nak nyapu habuk bawah tu..hahaha 
[Sekarang baru nak pikir???]

Ha.. ini rupa setelah di oter
Baru le senonoh sikit kan...
Tak jahit dengan mesin pun.. aku jelujur bodoh je kat kaki langsir tu
Tak sia2 belajo KHB masa sekolah2 dulu..wakakakak


Before and after
Ok la kan,.. at least terisi masa lapang yang tak berapa lapang tu..

2 comments:

Bukan Bidadari said...

biasalah sehari ke sehari tangguh kan? pehtu nak bukak bagai... ohhhh aku pun leh jd malas.. hehehe

Unknown said...

terbaikkkk!
nampak lebih kemas bila langsir dh singkat camtuh. serius cantek~