Thursday, September 11, 2014

SANA AY IKAW NA NGA

Apa lagi aktiviti dalam pantang kan
Menonton tv aje la kejenya...
La ni terjebak nengok citer Filipina ni pulak
Adik aku la ni.... dia yang start tengok citer ni kat rumah aku
Ate dah hari2 dia tengok, aku pun sama terjebak le.


Sakit hati pulak aku tengok citer ni
Yang Carlos Miguel tu pun bengap sangat apekehalnya???
Susah sangat nak kenalpasti mana Cecilia palsu dengan yang sebenar

Sakit hati pun nak tengok juga....


2 comments:

Miz Eija said...

selamat berpantang sis... baby keberapa ni?? semoga ibu dan baby sihat2 je

Nory Zoulkefle said...

dulu rajin layan citer filipine, tajuk Sanay Wala Naang Wakas...minat dengan kristine hermosa...cantik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...