Thursday, September 11, 2014

30 HARI

Genap 30 hari aku berpantang
Genap satu bulan umur si ANNUR JASMIN

Tinggal lagi 30 hari je cuti maternity aku
Alah... tak bestnya bila dah nak start keje
Tak puas cuti rasanya



Budak dagu berlapis yang semakin tembam
Tapi la ni dia kena selsema ngan batuk
Berjangkit dengan kakcik le tu
Sian dia...


** Masih cuba mengadjust kehidupan dengan anak seramai 4 orang..huhuhu


3 comments:

Kakzakie said...

Huuiii! itu dia pipi tembam gebus. Manalah tak kakcik dok cium tak sudah last jangkit pulak ye... kesian dia..

Nafira usof said...

cepatnye.. dah 30 hari dah yer.

kesiannye kalo BB kena selsema kan.. hidung dia mesti x selesa.

Nory Zoulkefle said...

uihhh makin bambam lah dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...