Thursday, September 25, 2014

HABIS PANTANG... MERDEKA!!!

Alhamdulillah...
Pantang2 rock aku sudah berakhir semalam
Jenuh nak tunggu 44 hari tau...
Itupun dah hujung2 aku cam pantang tak pantang je
Nak2 pulak hari ke 39 dah mandi hadas
Bila dah start sembahyang tu kan dah tak terasa diri tu dok dalam pantang lagi

Gambar terakhir Jasmin dalam pantang
[gambar petang semalam]
Hari ni sudah 45 hari  umur budak ni.

Walopun dah habis pantang
Tapi aku idak juga melasak sangat
Mana yang larat je aku buat
Selebihnya tetap kena kelebek baby kan...

7 comments:

mama ila said...

yeayyy..dah merdeka yer..hehehe... comel baby Jasmin..akak dia jeles tak dah dapat adik nie?? =)

SYANI said...

Mama Ila,
Mau tak jeles.. adik kena ketuk sokmo dengan kakak..

junainah mohamed said...

Tahniah Syani...dapat baby baru...dah selamat berpantang pun dia:-)

Nafira usof said...

soronokkan habes pantang.. merdeka semacam je.. hahaha

Nory Zoulkefle said...

yeayyy...merdeka

Lynn Hamzah said...

wahhhh...dah habis pantang...

Myra Jay said...

Lega dah merdeka kan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...