Thursday, July 17, 2014

ZAKAT FITRAH 1435H

Hasben baru whatsapp tadi 
Katanya sudah bayar zakat fitrah untuk tahun ni
Alhamdulillah

Tahun depan insya-allah  tambah lagi satu

Korang dah bayar ke zakat fitrah tahun ni??



4 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Alhamdulillah Yani.. selesai sudah tanggungjawab untuk zakat tu kan..
Akak pun tak tahu.. en suami dah bayar ke belum..

Sura Mohd said...

lega bila dah bayar..tak yah kita nak ingatkan..suami akak belum lagi..dia tu suka last minit..

lieyalatif said...

dah...mgu lepas...

Nafira usof said...

belom bayar lagi..
Suami kata minggu depan PZS datang kat tempat keje dia. minggu depan bayar lah tu.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...