Friday, July 18, 2014

MH17

Dari malam tadi dah kecoh pasal pesawat MAS MH17 yang terhempas kat Ukraine
Aku je yang tak perasan...
Lepas tengok drama Ramadhan Jangan Pergi, terus tido

Pagi tadi lepas sahur baru bukak tab
Sebelum tu hasben aku ada cakap ada kapal terbang terhempas
Bila dah on tab,  tu dia.... fb penuh dengan update pasal insiden ni
Group Wasap pun beratus2 mesej masuk citer pasal tragedi ni

Apapun.. bak kata PM tahun ni tahun yang tragik untuk Malaysia
Sebab dah 2 kes melibatkan pesawat MAS..
Mungkin peringatan dari Allah untuk kita yang sentiasa leka


Sama2 sedekahkan Al-Fatihah untuk mangsa2 yang beragama Islam




2 comments:

idzwa kamaruddin said...

al-fatihah

Nafira usof said...

Al-Fatihah.. sedihnye :(

mungkin betol lah~
peringatan dari Allah untuk kita semua~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...