Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 1, 2014

DUGAAN KEHAMILAN ... LAGI

Dah bulan2 akhir kehamilan ni
Dapat dugaan lagi
Dah le di bulan Ramadhan lak tu...
Sabor je la....
[Semoga banyak le dosa aku Allah ampunkan]

Bukan le dugaan apa pun
Tah cemana tetiba aku leh kena selsema pulak
Itupun sehari sebelum Ramadhan aku dah rasa lain macam
Dah  ada tanda2 cam nak selsema
Dah le tu kalau aku selsema, sure akan disusuli dengan batuk pulak
Dan batuk pulak akan ambil masa 2-3 minggu baru baik
Ohhhhh sengsaranya....

Dan malam tadi batukku sudah bermula
Adeh... gatal je la tekakku memanjang
Nak minum air takleh pulak
Tahan je la....

** Risau terjangkit kat Kakcik pulak... jenuh nak jaga budak kecik selsema ni...


8 comments:

Shark Kay said...

kena bnyak berehat dh tu kak.
maybe lotih tu.
harap cepat sembuh.

uncle gedek said...

eh? bila blonde kan rambot? wow!

hhehehe

Unknown said...

Syani, rehat byk2.. harap2 tak melarat sangat... pray for your speedy recovery...

Nafira usof said...

Haah.. betol tuh Syani..
kena banyak berehat.. kalo dh start batuk nanti.. memang hazab jugak nak hilangkan batuk tuh.. org yang tak peken pon rasa nak terkencing kalo batuk.. kalo peknen lagi hazabedah.

jaga diri yer. :)

Syani.. stiker giant dah selamat sampai hari isnin haitu. terima kasih yer.. happy sangat2~

SYANI said...

Shark Kay.
Cemana la nak berehat banyak.. keje tak sudah2..

SYANI said...

Uncle,
Teringin nak blonde tapi tak sesuai dengan muka..hahahahaha

SYANI said...

Unknown,
Thank you

SYANI said...

Nafira,
Memang dah sampai tahap terkencing dah pun..hahahah.. letih tukar pantyliner ngan spender...

Oo.. dah sampai ye... Alhamdulillah!