Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 21, 2014

ACCIDENT

Semalam dapat berita cemas dari pak mentua aku
Katanya dia eksiden on the way balik dari Selayang
Cemas la semua orang kan especially Cik Besah & anak2nya

Aku tak tahu pun cerita ni sampai hasben aku bagitau malam tadi
[bertuah punya menantu... FIL eksiden pun tak tahu...ngeeeee]
Cemana la nak tau kan sebab lepas hasben aku tau
dia pun terus tuju rumah mak dia.. pehtu tak cakap kat aku nak gi mana kan

Alhamdulillah, FIL aku ok.. takde apa2
Tapi kalau tengok gambo cam teruk je...

Ni kereta FIL aku..
Nampak sikit je la kecederaannya
Tapi kena towing gak...

Ni pulak kereta  yang lagi satu

Sampai terbalik noks!!!
Drivernya pompuan... Ada la cedera sikit kat kepala..
So kena bawa ke hospital
Katanya driver kereta ni nak u turn tapi tak perasan kereta FIL kat belakang
FIL aku dah tak sempat brek sebab dah dekat sangat
So,  FIL aku hentam je la kereta dia..

Betul la malang memang tak berbau
So kome yang memandu kereta 
Berhati2 memandu ye....

Dah le nak raya ni kome oi....

4 comments:

Unknown said...

Allah.. sampai terbalik ketenye.
nasib lah pemandunye x cedera teruk yer. Dugaan bulan ramadhan~

Izwa Kamaruddin said...

YA ALLAH!!

cahayahidupku.blogspot.my said...

Ya Allah. kesiannya sampai terbalik kereta nya.. Alhamdulillah sikit jer cederanya.. kalau akak dah fobia ni yani..

uncle gedek said...

tergolek..? hadoih!