Wednesday, July 23, 2014

BUTTERSCOTCH CUPCAKE

Sorry ye kalau2 entry ni mengganggu emosi kome yang tengah lapar tu
Saje la nak tayang gambo cupcake yang kawan aku a.k.a MIDNITE BAKER yang dibuat special untuk aku..
Kebetulan masa dia datang hantar kuih raya tu dia bagi sekali
Kesian kat aku sebab dah lama teringin nak makan kek butterscotch ni katanya
Rezeki jangan la ditolak pulak kan... 
Terima kasih daun keladi... 
Nanti jangan segan kasi la lagi..hehehehe

Ni la rupa butterscotch versi cupcake
Tengok je pun nak menggoda iman aku
Belum rasa lagi..


Lepas kawan aku balik
Terus ngap le cupcake ni... tak sabo nak rasa
Hoi..hoi... sedapnya....
Siap selek lagi sos butterscotch yang melimpah kat kotak tu..hahahah
Ni pun tinggal 1 je aku simpan untuk Adib

Minah ni je makan 2 ketul
Sedap sangat katanya..
Siap suh aku ajo dia buat cupcake
Haish... aku pun tak pernah hayat buat cupcake lagi lor...
[nampaknya kena mintak tolong MIDNITE BAKER ajo aku le nanti..]


3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Betul tu Yani... akak tengok pun dah tergoda n meleleh lak air liur... ehehe jgn nanti batal lak puasa :)

eima said...

meleleh tgk icing die .. cam besh je

uncle gedek said...

Ini kalau lawan dia dengan mocha panas... fuuuu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...